Att älska dig

Ilian du är det bästa som har hänt mig, oss,
och jag kan inte beskriva hur lycklig du gör mig.
Jag förstår inte hur jag stått ut innan du kom,
för du har nu gett mitt liv en mening.
Tänk som vi har väntat och längtat efter dig,
så visade du dig vara den mest fantastiska människa jag någonsin mött.
Vi hann fantisera om hur du skulle vara,
men aldrig kunde vi väl ana
att du skulle ge oss all denna glädjen du gett
Du var väl värd den tid att vänta på.
För mig är du helt perfekt
och i mina ögon finns ingen vackrare än dig,
min älskade lilla vän
tack för att du valde oss.
Det är en otrolig resa vi har framför oss
och jag ska njuta av varje sekund tillsammans med dig.

/Jag ska älska dig för alltid min son.


Min låt till dig min skatt:



Förr så var jag alltid på väg.
Jag försökte fånga en dröm.
Och jag trodde jag visste vad jag ville ha.
Du har väckt mig ur min sömn.

Plötsligt så var världen helt ny.
Allting stannade upp när du kom.
Och jag såg dig och jag visste av hela min själ
att nu börjar allting om.

Himlen måste sakna en ängel
en finns här hos mig
och vilar i min famn.
Himlen måste sakna en ängel.

Han ligger tätt intill mig,
så tryggt på min arm.
Kan det vara sant att jag får älska dig?
En av himlens änglar har landat hos mig.

Gryningsljuset smyger sig in.
Finner ro i ditt andetag.
Och jag inser med ens att
jag väntat en evighet just på denna dag.

Plötsligt slår du upp dina blå.
Styrkan i din blick gör mig svag.
Men helt utan att döma så ser du på mig.
Och så börjar våran dag.





Kommentarer
Postat av: potti

malin har du skrivit de vackra verserna i diktformm...så himla vackra ord...kramar

2010-09-02 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0