Sovmorgon?

Nej, ingen sovmorgon idag heller.

Igår var vi på Ahus igen för att ta blodproven angående levaxinhalten i blodet. Usch, det var inge kul för oss att vara där, Ilian sparkade och sparkade när han låg på skötbordet och skulle ta ut två rör ur hälen på honom. Det borde inte vara lagligt. Allt gic bra och det slutade med att han somnade på mig precis utanför lab. Efter det lade jag honom sovandes i vagnen på altan = Succé ! Han sov ute i 45 minuter iaf.

Så vart det många ombyten igår igen då. Otroligt tråkigt och maskinen står på mycket.
Han väckte mig 07:15 idag och ville upp så då tog jag mig en dusch, gjorde mig klar och tog ENzo på utsidan.. Klar för dagen och då somnar han.. 08:00.. typiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0