torsdagen den 26e augusti

Det blev ytterligare tre ombyten igår innan läggdags, plus ett bad när jag förstått att kläder var lönlöst.
Här är en nybadad kille!




Just nu är jag väldigt bortskämd med sömn. Ilian somnar mellan 20-21 och vaknar efter 04:00. Då vill han ha mat och sover sedan, med några matpauser, till 9-tiden. Han sover däremot ingenting under dagarna, men det sliter nog mer på mig än honom.

Barnvagn är det ännu bara att glömma, hade ju undrlättat en del om han  trivdes i vagnen, men varför göra det enkelt för? :-)

Hur som helst så stortrivs jag nu när jag har all denna tid att spendera med min underbara Ilian och det är så härligt att se hur han växer och utvecklas. Ren njutning vill jag kalla det !


För övrigt så måste jag fixa om photoshop innan headern och utseendet över huvudtaget kan bli bra.

Sovmorgon kallar jag detta.. Detta är en vanlig morgon i Sundstuveien.. Nu kommer hösten och det känns för det är KALLT. Även om han inte skulle vara sjuk på riktigt så låtsas jag som det.. Är så mysigt att gosa ner honom och få honom varm och bara sitta och mysa med honom. Jag minns alltid hur mysigt det var att vara sjuk och bli gosad med av mamma. Tack för det min älskade mor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0