Annandag Jul

Vi kom hem igår kväll och idag har febern börjat gå ned för honom. VILKEN LÄTTNAD. Dethär har varit väldigt påfrestande för oss allihopa tror jag.. Men jag hoppas att han blir bra snart min dyrbara skatt. Shit, hur är det möjligt att bli så orolig?
Han är dock fortfarande lika hes och har lika ont när han hostar och fått upp en hel del slem med.. Vi hade en förhållandesvis bra natt inatt, men det är svårt när han inte har matlust och inte kan äta för att han är så täppt. Doktorn sa att vi skulle ge de 7-14 dagar så skulle han vara helt frisk efter det. Idag ska vi bara slappa i soffan och inte röra oss ur fläcken och Ilian ska få all sin tid att bli frisk på. Första gången han är sådär ordentligt sjuk med, stackars liten. Jag önskar jag bara kunde tala om för honom att han kommer bli bättre och att smärtan kommer försvinna.. Älskade lilla vännen.
Nu vaknar han så nu ska här gosas!
Ilian fick nya kläder av Lene och Allan och barnen, här var han igår (sjuk, men ack så glad ändå):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0