Dumma vaccinsprutor i båda låren

Slänger in ett snabbt inlägg nu innan läggdags..
Igår var vi på fem-månaderskollen med Ilian.. Han växer som han ska och längden såg bra ut.. Nu minns jag inte siffrorna.. Men så fick han även femmånadersvaccinen.. Hualigen säger jag bara.. Men vilken kille, så duktig han var ! Nu är de klart, men tyvärr fick han feber av den så inatt och idag på morgonen har han varit sjuk mitt lilla hjärta. Nu är febern borta och humöret tillbaka :-). Vi var till min fysio idag och hon hjälper mig med flera övningar som ska göra min rygg bättre. Jag har haft sådana bortdomningar som jag hade i början från korsryggen och ner till knäna nu i två-tre dagar så framåt har de ju tydligen inte gått än..
Vi har har nu haft besök av tante Heidi i två nätter ! Ilian såg henne först idag, men blev bortskämd med gosande och bärning! Så kommer moster Jenny m. kusiner och morfar på torsdag  med flyg, det blir kul!
Nej, nu håller pappa Roy på att välta duschen i badet eller n ågot... sm de låter.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0