Sandvikendagarna är snart slut

I förrgår var vi och träffade morfar och Jonte :-) Det var jättetrevligt men kändes som en halvtimme bara hehe.. Efter det var det sängen för min Ilian. Igår var det födelsedag här hemma gånger två.. Både Madelene och Krille fyllde år och vi, dem, fick besök! Jennys bil fungerade inte, men det löste sig tillslut och hon kom hit ! Jimmys bil vart det också tok med.. denna kyla!!
Idag skulle det julhandlas och födelsedagshandlas och gå på eldfest(?) på kvällen.. Allt blev väl en enda röra bara..
Det tog lång tid innan vi kom ut härifrån och efter tjafs så spydde Ilian ner sig och mig 3 gånger så när jag väl satt på honom kläder jag köpte så spydde han ner dem med.. Helt otroligt... Så det var inte så njutningsfullt och fick inte gjort NÅGONTING av de saker jag faktiskt skulle göra idag.. Jättesynd!!
På kvällen skulle vi till Högbo och på någon eldkväll (vet ej vad den hette...) de jag sett fram såå emot nu i en vecka.. men inte då, när vi skulle åka var det -20 grader och efter tjugo minuter var de nere i -22 grader... Det var alltså inte möjligt att ta sig ut med barn i denna kyla så vi blev hemma istället.
Jimmy, Hilde, Kasper och Elise kom iallafall nu på kvällen så alla kusinerna träffades igen. :-)
Nu tror jag dem tänt på brasan i gillestugan så jag får väl lunka ner där tillsammans med familjen och mysa till Nu är det jul igen-filmen i väntan på en pizza..
Igår satt vi och myste i soffan, mammor, systrar, brorsor, kusiner, systersöner och mostrar :-)
Idag la vi alla kusiner på golvet, men Kasper ville inte vara med på kort.
Här är 2010-barnen Ilian:Juli, Elise:Juli och William:Maj
På kvällen badade vi Ilian i diskhon i köket, Ilian plaskade och lekte med badankan:
I Love You:
Godnatt farsan:

Kommentarer
Postat av: Pappa

Verdens fineste gutt med verdens fineste mamma:-)

Pappa savner dere veldig, sov godt inatt.

2010-12-02 @ 20:24:33
Postat av: potti

hej malin och ilian och alla...åh vad roligt att få följa era liv...imorg ses vi igen...på er farmors begravning....det kommer att bli så bra...kramar...

2010-12-02 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0