blä-dag

Imorse r ingen bra morgon. Sedan har jag ett möte klockan 8:30 så måste hasa mig ur sängen och göra oss klara.. dödströtta.. Ilian in i bilen och där somnar han... DÅ, tio minuter innan jag ska vara på plats såå avbokas det. Då jag sitter i lång bilkö halvvägs in i Lilleström med trött barn fullt påklädd och jättekall bil.. ÅH !!!!!!!!!!!.
Nu sitter Ilian i mitt knä och vi gosar och lyssnar på musik. Vi skulle behöva sova lite båda två, men det går ju inte, såklart.
Idag ska jag  börja packa också så jag slipper göra allt i sista minuten.
Bjuder på några bilder.
Här är ett av våra fönster nu såhär i början av vintern.. Vilken bra villa:
haaha... testa strumpbyxor på Ilian.. hmmm stackars liten:
Snart ska vi till Lilleström igen iallafall. På återseende

Kommentarer
Postat av: potti

malin söta du...vilken underbar mamma du är....fönstret ser ut som toftbyns under vinterhalvåret....igår var det 14 grader när jag vaknade där...idag sa tobbe det var samma...uuu vad kallt...snart ses vi gumsan..krama om er fina...

2010-11-25 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0