Första helgen utan bilder?

Så illa är det väl inte riktigt.. men.. Eftersom att tekniken krånglar så ger jag upp.
I helgen har vi inte gjort någonting särskilt. Igår tog vi en biltur under kvällen, som vi gjorde förrut, och det var jättemysigt. Idag, söndag, kom Jimmy, Hilde, Kasper och Elise på besök till oss. Vi fikade osv sedan åkte vi hem till dem och beställde pizza. Det var en riktigt mysig söndag :-)
Uschamej.. Nu sitter jag och äter choklad  med snuvig näsa.. Idiotiskt att ens försöka då det inte är någon vits att hålla andan och inte känna någon smak.. Vet också att det inte är bra för mig. hehe.
Imorgon är det ju måndag. Då ska vi till fysioterapeuten med Ilian på förmiddagen och sedan ska jag försöka ta mig ner till gymet och göra en vända där. Vi får se vad kroppen säger helt enkelt. Sedan kommer Roys syster Heidi på besök! :-).
God kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0