Ilians första advent

Ja igår var det ju första advent. Vi var hos moster Jenny under dagen och dem byggde och grejer.. Ilian sov väldigt bra där på natten. Sedan kom Erik och hämtade oss och Madelene och så for vi hem till mormor :-). Sedan var det bara att äta och efter det var det snarket som gällde för Ilian.. Han somnade med en gång, lillen då.
Inatt sov han också väldigt bra !! Han vaknade väl runt 6 och nu är han inne på sin andra förmiddagslur.. hm, det tar på krafterna att vara på besök :-).
Vi får se vad vi hinner med att göra denna gång vi är på besök då, jag har ju en förmåga att stressa upp mig för mycket.
En uppdatering om vagnen kanske... Den är inte trasig, hehe... Igår när vi kom hem så sa mamma att vi skulle se efter under madrassen om de fanns någon spak eller någonting som gjorde att fashionbagen skulle fällas ner.. och det kan man slå sig i backen på att de fanns.. Så nu har vi lärt oss att de går att göra vagnen ÄNNU mindre när vi ska ut. Jättebra info.. Så alla som har teutonias fashionbag borde få med sig det att det går att platta till den.. men det är säkert bara vi som missat den lilla detaljen..
Men det var hemskt att se den så platt de måste jag då säga.
Nu måste vi julhandla och sådär med.. Imorse var det så mysigt. Jag gick upp med Ilian och så satte jag på kaffe och julmusik så stod vi och dansade länge länge i köket.. Jag tror Ilian njöt til fullo.
Tackså mycket Jenny, Olliver och William för att vi fick landa en natt hos er och se hur ni har det :-D. Snart kommer ni igen och då kommer också Jimpa c:o! Vi får väl ha en liten minijulstämningshöjare tillsammans..
Neej, nu får han väl vakna snart ! :-).
Vi tände första adventsljuset igår när vi kommit till mormor.. Ilians FÖRSTA adventljus:-)
Här är  Ilian och mormor för en månad sedan:
..och här är två av mina fina grabbar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0