Ingen rolig fredag idag..

Ingenting är sig likt utan lilla Roy.. Allra minst trötta fredagskvällar med X faktor... Jag tror Ilian också känner att någonting inte är som det ska för vi har legat i sängen i en timme och han somnade inte.. Trots att han var jättetrött innan vi lade oss. Idag får han somna i babysittern för annars får jag nog inte packa färdigt ikväll. Älskade Ilian.. Han är så himla fin. Hur har vi kunnat haft en sådan underbar tur att få en sån go kille in i våra liv? Nu ligger han och suger på tummen och bara ser på mig och ler varje gång jag ser åt hans håll... Man blir ju så rörd. Aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Savner dere også:-)

2010-11-29 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0