Snart ska ilian flyga flygplan :-)

Igår var vi till sjukgymnasten med lilleman igen. Även hon såg en klar förbättring och nu har vi inte tid förrän om tre veckor igen. :-) ! Efter det åkte vi och tränade och vidare hem. Senare kom pappan hem från jobbet och Heidi kom på besök strax efteråt. Det är så bra att hon jobbar här inne ibland så grabbarna får träffa släkten :-)
Idag gjorde Ilian en 180 graders vända i babygymet haha, busungen min.
Sedan satt vi och morgongosade lite:
Nu har han somnat i min famn. Jag hoppas han sover lite nu så han är glad när han vaknar igen :-).
Nu måste vi börja packa inför Sverige-resan. Jag är väl lite skeptisk till dethär att få med mig barnvagn, bilbarnstol, resväska och småsaker plus handbagage, ytterkläder och Ilian tilll/under/efter flyget. Det blir rologt iallafall att Ilian ska flyga flygplan för första gången! Så ska vi sova hos moster Jenny första natten med andra moster och kusinerna!! Så kommer mormor dagen därpå! Jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0