Kanske världens bästa besked?

Åhh hur är detta möjligt....?
För övrigt så vaknade jag av Ilian inatt.. runt 4-tiden någon gång och han var pigg som en lärka.. Hostade gjorde han också.. och nös väldigt mycket.. snoret rann.. och jag hörde hur förkyld han blivit.
Jag kände mig också kass, jätteont i halsen och täppt samt ett huvud som dunkade och ont i höger öra.. Otroligt. Jag som inte varit sjuk på flera år innan Ilian kom , och nu är det fjärde eller femte gången på fyra månader och jag som aldrig varit nogrannare på att ta min medicin som jag ska samt tran. Så Ilian var iaf vaken fram till 06:30. då fick vi väcka pappan och sedan inta soffan. Tids nog somnade han och vi sov tillsammans till klockan 09:30.. då gick jag upp och lillen låg kvar och sov utan mig , det brukar jag ALDRIG få till.
Sedan var det dags att klä på sig och åka till Ahus igen. Vi hade ju en träff där med manuel terapeut Björn. Han vände och vred på Ilian och Ilian led och skrek och tyckte inte alls att det var roligt. Tillslut sa Björn iallafall att Ilian verkade bättre i nacken och att han med 98 % chans är helt bra nu. Det var en enorm lättnad! Kanske var det världens bästa besked?
Så hemskt att gå på demdär timmarna för jag vet att Ilian får ont och skriker och gråter och det skär så i hjärtat när han kollar på mig och jag bara måste stå där.. Som tur är så slipper vi det härdanefter, för nu tyckte både fysio Camilla och Björn att han var så pass bra att vi inte behöver komma tillbaka, om inte problem i framtiden skulle uppstå.
Så nu är jag glad ! det var en sån himla tur att vi fick en gammal gubbe till läkare på efterkontrollen när han fött för ingen annan märkte ju att han var lite stel.. och fastän att dethär inte var någon fara eller något hinder alls NU så hade det kunnat blivit värre om man uppmärksammat det vid en senare ålder.
Nu ligger Ilian ute och sover på altan.  Min fina lilla ängel !
Annars då, jag blir så arg över att min iphone tar odugliga bilder.. Shit vad man går miste om saker när telefonen inte ens kan få en skarp bild.. prick-prick-prick..
Neej, eller så är det jag som inte alls kan med att knäppa bilder, det kan ju vara så det med..
Undra om tillverkarn har någon special fotokurs man måste gå.....?. Nej, jag är bara bitter.
Här kommer iaf. mästervärkena som går att antyda vad jag knäppt på idag...
Mammas lilla sjukling imorse:
Min älskling i väntrummet på Ahus:
I korridoren på Ahus.. Tänk att Ilian rullats där när han bara var några timmar gammal.. :

Kommentarer
Postat av: potti

malin lilla gumman...vila nu och försök bli frisk...båda två....vad bra att ni har roy som är så fin mot er....snart ses vi..kramar....

2010-11-17 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0