Flygresa, trasig vagn och syskonmys

Jag ställde klockan på 5:10, men vaknade naturligtvis 3:30.. Gick tillslut upp och gjorde de sista klart sedan vaknade Ilian 5:15. Jimmy kom och hämtade oss och vi åkte till Gardemoen. Väl inne, efter incheckat bagage, var Ilian så himla trött.. Vi blev förflyttade till en annan plats på flyget än jag bokat... typiskt när man har anledning till att sitta långt fram. Hur som helst, Ilian var jätteduktig och invigde premiärturen med flygplan med att sova hela vägen. Han var så himla duktig :-) min lilla karl.
Annars då, våran vagn förstördes på flyget. Jag visste inte vad jag skulle göra då hela vagnen var PLATT när dem kom på bandet. Vi får se hur det går.
Jenny och Olliver kom och hämtade oss på arlanda, sedan åkte vi hem och träffade Madelene och William som blev 6 månader idag.. Ett halvår redan, helt otroligt. :-)
Vi gick och badade på badet, men Ilian tyckte att det var alldeles för kallt så det blev ingen riktig badning.. Det var synd.. Han sov ingenting under hela dagen heller.. bara ytterst korta studer och det blev väl egentligen bara pannkaka av alltihopa, men nu sover han äntligen.
Vi har ätit tacos och myst med :-)!
Nu får vi se, för imorgon kommer mormor hit och det blir kul!
Hoppas min skatt får sova gott inatt för det är han värd. Jag älskar min lilla skatt!
En tanke till Roy också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0