En långhelg i Sandviken:-)

Nu var det några dagar sedan jag haft ro till att sätta mig ner och skriva, men nu så!
Vi åkte ju som sagt till Sandviken i onsdags. Under torsdagen handlade vi lite och donade inför Ilian och Williams dop. Tänk att det alltid blir MYCKET mer att göra än vad man har tänkt sig från början och tiden bara flyger iväg.
Tillslut var vi och alla mina syskon med familjerna hemma och då fick jag en riktig julkänsla. Huset var fullt av massa människor och massa barn överallt. Vi börjar bli en stor familj nu :-)
På fredagen hann vi bara vakna innan vi åkte till lokalen och träffade Ilians moster och blivande gudmor Jenny och kusinerna Olliver och William. Vi pysslade i princip hela dagen och Olliver hjälpte till han med. Jocke kom på eftermiddagen och han och pappa Roy var till stor hjälp där dem ordnade med förberedelserna inför den kommande dagen. På kvällen bakade jag och mamma det sista som var kvar, TACK mamma :-)

Här var de blivande dopsbarnen och kusinerna:
Jenny, William, Olliver, Ilian, Pappa och Enzo!
Mormor gosade med mig i köket:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0