Ännu en helg är förbi

Igår kladdade vi som sagt med lera. Ilian tyckte nog att det var ganska roligt:
Idag har det varit söndag och för vår del städdag. Nu mot kvällen så badades lilleman och sedan skulle jag testa att utföra babmassage på honom. Vi fick olja och instruktioner av moster Jenny tidigare och efter lite telefonsupport så testade vi på Ilian.. som efter halva tiden blev rastlös, haha.. men innan vi kommit så långt såg han ut att trivas och låg väldigt och ovanligt tyst och tittade på mig så jag tror nog att han gillade det. Så det får vi göra om imorgon, men då ska jag se till att inte göra det på badrumsgolvet där fläkt och annat låter och det finns mycket som är intressantare än mamma.. hehe !
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0