Ett år sedan våra liv förändrades radikalt

För IDAG är det ett år sedan vi fick ett plus på graviditetstestet.. Eller igår egentligen, men idag bekräftades det med ett test där det stod GRAVID på. Jag kommer ihåg hur hjärtat dunkade extra hårt efter svaret och jag hade väl aldrig kunnat tro att jag skulle få världens charmigaste lilla knodd hos mig ett år efteråt.
Så från idag förra året förändrades våra liv för alltid och därför var den en av de bästa dagarna i mitt liv.
Det borde firas :-)


Sitter och tittar på bilder sedan i somras, tänk att han har varit såhär liten. Ser på när han ligger och sover intill och han har blivit så otroligt stor på så kort tid och dethär är bara början på någonting stort. Jag längtar så efter att då följa dig genom livet, min skatt. Jag vill för alltid finnas vid din sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0