Hösten är kommen

Efter vaccinet i måndags så kunde Ilian bli lite slapp, men det märkte vi väl inte av.. Inte heller under natten då han vaknade varenda timme och skrek och gnällde. Jag vet inte om ens han visste vad han var onöjd med, för ingenting fungerade. Tillslut gick jag och lade oss i soffan i storrummet och han fick ligga i gungan, men inte ens det hjälpte..

MEN inatt då lät min älskling mig sova och det var så skönt efter så många nätter med gnylningar. Vi vaknade runt fem-tiden och myste lite och sedan steg vi upp runt 9 tror jag. Nu ligger galningen och sover så sött brevid mig också. Tänk att jag fortfarande kan ligga och bara se på honom i evigheter utan att tröttna. Han är en riktig gobit :-)

Väldigt trist väder ute idag och det märks att det har blivit höst..
På vår gata i stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0