Nämen NU blir pappa allt bra stolt!

Ilian är ju ingen barnvagnsälskare direkt så jag kan ju lika gärna sälja vagnen.. Däremot så är det ganska behagligt för min rygg att inte bära på honom, så vi får ha kvar den ett tag ändå.
Nu sover han åtminstonde i den ute, min lilla ängel!
Nu ska här dokumenteras för Enzo gick SÅ FINT med barnvagnen idag.. Han gick alldeles intill den och höll ögonkontakten med mig konstant. Är det inte världens bästa hund pappa? Nu ligger han ute på verandan och passar på Ilian.. Skönt, för med han ute så slipper jag oroa mig för att något ska hända :-). Han är så duktig och försiktig med Ilian.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men så sööööööta dom är!!!! Vilka underbaringar!

2010-10-19 @ 13:37:03
Postat av: Morfar

Vilka fina bilder på grabbarna. Ha en trvlig helg. Morfar....Pappa.

2010-10-22 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0