För idag är vi ensamma hemma :-)

Idag är det lördag. Vaknade runt 8 imorse, så det var bra gjort!  Ilian låg och sög på tummen igen i min famn tidigare, men det var väl lite svårt att bara få in den i munnen utan att hela näven skulle tryckas in.. Men han är så gullig så. . För att inte tala om vad han dregglar. Igår sög han på armen på mig så att det droppade från mig. Kläderna blir blöta när han varit i närheten av dem!

Idag är Roy på jobbfest, hela dagen, så vi får underhålla oss själva igen. Dagarna går så otroligt fort numera, jag tycker att dygnen har alldeles för få timmar.

Nu sover min prins. Helt otroligt att man inte tröttnar på att bara sitta ocg se på honom. Jag blir som förälskad om och om igen.

-Se så duktig jag är då!



Här myste han här om dagen :-)

Kommentarer
Postat av: MosterMADDE till fina ILIAN

så duktig han har blivit, saknar er så mycket. men kommer snart ska bli så glad hoppas ni har det bra där borta =)

2010-09-13 @ 13:32:01
Postat av: Hej malin....vilka fina bilder på ilian. Hälsn. Pappa och morfar

2010-09-13 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0