En dag här hos oss

Vi har det bra!
Under påskhelgen fick vi besök av mamma och Krille. Inte nog med det, så kom även Erik och Maddis och hälsade på. Lördagen spenderade vi tillsammans med M&E inne i Oslo. Vi var vid aker brygge, gick runt och strosade och tog oss en matbit. På söndagen var vi med mammsen, vi grillade tillsammans med Nyberg-Olbergsveen familjen och hade det trevligt :-). I måndags åkte mamma och Krister hem, med våran lilla Enzo. Usch, det är himla tomt utan honom men det är ju inte för alltid. Han har det bra iallafall!

I måndags tog min mammapermisjon slut (REDAN?). Nog för att tiden flyger iväg, men jag tycker att det är alldeles för kort ledighet med ett barn.
Vi har det bra iallafall. Jag och Ilian går runt och myser om dagarna och Roy han jobbar han. Idag har vi varit och småhandlat lite igen då och gått i parken intill. Ilian och jag satte oss och lekte i sandlådan samt på gräset, det var konstigt.
Här är vår dag i bilder.
Tänk så nöjd man kan se ut ha:

Kommentarer
Postat av: mormor

vilka fina skor ilian har fått, snart så går han väl. kram

2011-04-27 @ 20:27:42
Postat av: Angelica

Hej!

Tittar in och önskar dig en trevlig fredagskväll. Vad har du för planer?



Tänkte passa på att på att tipsa om att anmäla dig till helgens blogg, som avslutas på söndag där du kan vinna en länk: http://angelica.blogg.se/2011/april/fredagens-vinnare-anmalan-till-helgens-blog.html#comment



Jag har även en annan tävling som avslutas redan i morgon, MÅNADENS BLOGG, där du kan vinna bloggsvar. Anmälan sker här: http://angelica.blogg.se/2011/april/manadens-blogg-vinn-bloggsvar.html#comment



Om inte reklam som tävlingar uppskattas, ber jag om ursäkt. Annars önskar jag en trevlig fortsättning. KRAM

2011-04-29 @ 19:10:45
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0