VÄLKOMMEN SOMMAREN

Ilian har lärt sig att hålla i sig i soffan och gå till andra sidan och att gå emellan soffan och bordet och gå vidare, han har alltså kommit på att han kan ta hjälp av redskap för att ta sig framåt. Så nu är det full rulle här om dagarna, han vill inte vara stilla. Han ställer sig mot soffa, säng, Enzos säng, vagn, lådor, ja allt! Så visst händer det en massa småolyckor just nu också, men det går bra.
I söndags hade vi Jimpa på besök också, det var trevligt. Igår var det säsongspremiär av stekning på verandan och som jag har saknat det. Tänk vad lite solsken kan göra med både energin och humöret! Vi har ju varit jätteförsiktig med att ta av Ilian kläder nu för vi vet ju att det bara är korkat att ta av dem för tidigt, men när det bränner 30 plusgrader (i solen) på verandan så fick även han ta av sig lite :-). Skönt att slippa de stora pylsiga kläderna på ett tag.
Snart är det påsk och då får vi ju besök av mamma och krille och ni kan väl ana att jag längtar :-)! Det är alldeles för långt hem. Vi ska även börja packa och få fint här hemma till nästa vecka.
Fina Enzo som njuter i solen:
Min glada grabb i söndags:
Idag har Ilian shorts på och jag klänning så nu förväntar vi oss FINT väder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0