God Jul

God jul allihop!! Hoppas alla får en riktigt fin helg med nära och kära! Vi åkte till Sandviken i torsdags kväll och har varit här i någon dag nu! Som jag längtat efter denna dag, första julafton med ilian i min hemstad där vi skulle göra ALLT jag alltid gjort och har traditioner på kring jul! Dock ligger jag i feber med öron-hals- och en fruktansvärd huvudvärk så det var ju väldigt olägligt. Nu ska jag försöka vila och sr om jag kvicknar till. Förra året bar ilian supersjuk på julafton så jag antar att jag får tillbaka iår. Nåja, vi ska nog få en mysig dag iaf trots att inte allt blev som vi tänkt oss! God jul allihop, (ilian leker massa med sina kusiner och det är härligt att se. Underbart :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0