Imorse fick jag besök av Ilian i sängen

Vi var och testade Ilians sittdel igår, SÅ stor har han blivit nu. Det var nog väldigt skönt både för mor och barn tror jag.. men nu förstår jag inte hur dethär gick till, SE PÅ HONOM DÅ! Jag förstår inte att man kan växa så mycket på ett halvår.. (snart 7 månader då).. Tiden bara springer iväg och jag som trodde att jag skulle hinna med så mycket och nästan vara rastlös som mammaledig.. Där fick jag för det.
Annars har vi haft några jobbiga nätter.. Inatt vet jag inte hur tidigt han vaknade och skulle upp. Bra långt före Roy steg upp iaf (dvs 04:30).. Jag somnade om och vaknade hela tiden och han låg brevid och ville inte sova.. Klockan 6 gav jag upp.. Som tur var så somnade vi båda två klocka 7 och sov i två timmar.
När jag vaknade hade jag fått besök i min säng.. Ilian hade ålat sig över till mig och såg så himla glad ut. Min älskade pojke!
Ilian åker runt i sin gåstol och låter "brum brum" haha..
Nu sitter vi och tittar på makkapakka.. Ilian sitter och råglor. Vilket barnis..
Ikväll ska Ille vara med pappa för jag ska träna.. :-)

Kommentarer
Postat av: potti

hej sötnosar..å vilka fina bilder....hälsa från elina...och klara....kramar om

2011-02-08 @ 16:47:18
Postat av: Jenny

Så himla söt, jag skulle bilja äta upp han! =) Snygg tröja föresten, Wiliam har en likadan med tiger på =) Puss

2011-02-10 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0