MORSDAG och Ilian dansar

Imorse fick jag uppvaktning på sängen med både en present och blommor och ett fint kort av Ilian och Roy. Det var nämligen min första mors dag idag.. (i Norge då dvs..). Dem var jättegulliga och Ilian gav mig kuvertet alldeles själv. Så idag har jag haft en fin dag tillsammans med min fina lilla familj. :-)
Här är våran lilla solstråle som lyser upp vår vardag:
Grabbarna myser i soffan.. Ilian klappar som vanligt Enzo:
Här ska ni få se.. Ilian har idag börjat dansa. När vi sätter på musik har han börjat digga med huvudet och kroppen. Han stampar även med benen men det filmade jag inte. Jag smälter snart för han är så charmig:
Tack för en fin dag !




Kommentarer
Postat av: potti

mm han är en riktig solstråle....och dancing boy.....

2011-02-13 @ 20:19:42
Postat av: Moster Jenny

Han är FÖR SKÖÖN! =)

2011-02-13 @ 22:21:16
Postat av: linn

Fin blogg!

Gå gärna in på min blogg och svara på dagens fråga :)

2011-02-15 @ 09:25:29
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0