Det luktar litet barn här

Fredag redan, herregud så veckorna springer förbi. Tur är väl det, för då kommer sol och värme snart :-)
Vi var och vägde och mätte Ilian i början av veckan och då stod vågen på 8325 gram och han var 70 cm lång.
I onsdags blev han 7 månader också! :-)
Nu ligger min älskling och sover så jag har diskat och vikt lite tvätt och nu ska jag tagga tills han vaknar.
På tisdag åker vi hem till Sandviken igen :-) Nu var det ju över två månader sedan vi sågs och det gör mycket när barnen är små. Det ska bli jättekul att se vad stor William har blivit nu också!!
Det luktar litet barn här 
Det luktar som av lakan 
täcken 
och små svala kuddar 
Det luktar litet barn här 
Det luktar späda kinder 
liten mage 
skrovliga små skinkor 
Det luktar litet barn här

Igår var jag och Marlene och tränade och efter 30-45 minuter blev vi ilurade att testa catslide.. HUALIGEN säger jag bara.. Min rygg strejkade väl efter hälften av passet men det var grejer det vill jag lova.. Väldigt trist att känna att ryggen fortfarande är så instabil..
GOD HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0