älskade ängel

Ilian har börjat härma oss en hel del nu. Det hör man både på alla läten han numera gör och på att han t ex. börjar trumma på bordet när vi gör det eller lägger handen på min när jag lagt den på hans och så kan vi hålla på ett tag. Ilian har börja sträckt sig mot oss när vi vill till den ena eller inte ligga/sitta/stå någonstans. Han har också börjat säga Mamma och bappa mera nu och mera sammanhängande.
Vi har testat att ge honom mat i glasburk nu då han stenvägrar gröten och för det mesta går dem väl i med storm.
Just nu ligger vi båda på hans matta i vardagsrummet.. som varje morgon. Ilian går upp väldigt tidigt på  morgonen, helst vill han upp när pappa gör sig klar för jobbet runt 5.. men det undviker jag helst.
Annars.. Så min rygg har blivit värre och smärtan känns lite som det gjorde i födseln i ryggen konstant. Jag har väl inte tänkt att det ska bli bättre fort, men värre?.. Nu får jag väl ge mig.
Hur som helst så kommer ju Madelene och Erik imorgon kväll och det ser vi fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0