Ilian körde på Enzo i gåstolen

I helgen var vi till Stathelle och Roys familj över en natt och firade Henning och Åsil! Det var riktigt trevligt, hade dock inga bildbevis för ovanlighetens skull. Ilian fick gott om uppmärksamhet iallafall ! Vi åkte hem på lördagskvällen. Igår, söndag, var vi till Jimmy och familjen och fikade :-) Sedan var jag och tränade på kvällen och grabbarna var hemma..
Inatt har Ilian haft en jobbig natt.. Vi var så trötta imorse båda två! Idag försökte jag ge honom gröt på morgonen, då såg han på mig med den blick som såg ut att betyda: "jaså, trodde du på detdär själv eller?" Sedan log han och ville inte gröten. Gosungen..
Ilian fick ju en gåstol i julklapp som vi hämtade i helgen med.. Vi testade den igår och han börjar förstå hur han ska göra.
Här försöker Ilian klappa Enzo:

Kommentarer
Postat av: mormor

Åhh, det händer så mycket nu tycker jag, blir tokig snart vill träffa er, det känns som om det var evigheter sedan vi sågs. kramis på er

2011-01-17 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0