Utvecklingspoäng på hög nivå

Idag har vi tagit många utvecklingssteg framåt på en och samma gång.. Jag har nämligen varit och tränat helt själv utan Ilian på förmiddagen för första gången :-). Jag hade jätte dåligt samvete och var förtvivlad när jag lämnade mina grabbar för sig själva, men det var välbehövligt med lite egentid känner jag nu, efter att ha varit med min (UNDERBARA, haha) pojke i över ett halvår.
Jag och Marlene tränade i två timmar och när jag kom hem igen så var jag som en ny människa, det gjorde gott på mig och var skönt att se att allt gott bra här hemma också. :-) Det blev utvecklingspoäng på mig. Jag tror att vi alla hade gott av det, minst sagt min kondis!!
Vi har varit på banken och in till Lilleström en vända idag och nu är det mörkt och Ilian sover i sin säng. Älskade Ilian, han tycker att det är jättekul att dra oss i näsorna numera..
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0