En dag i Lilleström

Igår hade vi lite saker att göra i Lilleström och passade på att träffa Marlene och Novalie igen! Det blev lunch och lite shopping på menyn riktigt trevligt :-)

En glad Ilian väntar på tåget, busungen min:
Såhär snälla barn har vi som låter mammorna få handla:
Idag vaknade vi, eller Ilian, 5:30 så då gick vi upp och städade i några timmar. Ilian hjälpte mig att "skura" golvet och var jätteduktig. Naturligtvis skulle det rivas och stökas till lite också, men vad gör det :-) Nu ligger godingen min och tar en förmiddagslur så jag ska hoppa in i duschen. På eftermiddagen ska vi till Jimmy och alla för han fyller nämligen 30 år idag! Ett stort grattis till honom :-).
Nu saknar vi lilla pappa iallafall!

För övrigt så vill jag bara klaga på att fedrekvoten nu kommer bli 12 veckor från och med 1a juli. Jättebra tanke, men inte nödvändigt att ta veckor från mamman, Nej buu säger jag bara. Jag förstår inte själ

Kommentarer
Postat av: Pappa

Savner dere...

2011-06-28 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0