Han ställde sig ju!

Nu har Ilian precis somnat.. Det betyder att jag avnjuter min morgon som vanligt.. Nerbäddad i en filt uppkrupen i soffan med en varm kopp te och datorn i knät för en ny uppdatering av de tre tidningarna jag bryr mig om samt alla andras liv via bloggar. Gud så mysigt jag har det! (däremot verkar det som om alla fått bloggtorka nu..)
Nåja.. I lördags var det ett himla fint väder ute och vi bestämde oss för att gå en promenad till Lilleström. Vi vände, men var ute i 1 ½ timme åtminstonde och det var otroligt skönt att röra på sig. Ilian sov en stund han med. Efter det var vi ute och åt på Big horn mot kvällen !
Igår, söndag, skulle vi göra våfflor och Ilian fick smaka sin första våffla.. Det får vi vänta länge tills nästa gång dock. Han har blivit duktig på att äta nu och det är bra.
Denna vecka slutar Roy sent så vi får väl se vad vi ska fördriva tiden med..
Här är Ilian imorse. Idag satt han i knät på mig, tog tag i Enzo och Enzos säng och ställde sig upp :-) Min STORA kille!
Ilian tycker så mycket om att pussa och klappa Enzo:

Kommentarer
Postat av: Aggi - mamma till Emil

åå, vad duktig han är! :) så stor han har blivit!

2011-03-21 @ 11:03:26
URL: http://nolltretjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0