Snart är sommaren här!!

Igår var jag och min Ilian till Charlottenberg med Marlene och Novalie. Det blev en heldag med handlande och gåing! :-) Tillslut blev båda barnen trötta och somnade i bilen påväg hem. Väl hemma väntade pappa på oss och det blev grillning igen (det börjar likna varje sommar för oss nu) :-).
Idag vaknade vi två runt 6:15 som vanligt. Jag fick nästan genast en tung grabb över hela ansiktet. Nu slänger han sig över en och oförsiktigt och utan att bry sig vad som är ivägen ska han ta sig fram. :-) Efter lite gosande gick vi upp och åt frukost.. På förmiddagen var vi och tränade, Ilian var så himla duktig och satt stilla och lekte och tittade på oss i 60 minuter!
För övrigt så har han uppfunnit en ny lek. Enzo är inte överförtjust i att man tar honom på tassarna så när Ilian rör honom där så drar han undan benen. Så har dem hållit på i tio minuter nu. Enzo började slicka sina tassar nyss.. Då tröck Ilian dit ansiktet och gav han en puss på framtassen. Världens underbaraste grabbhalva!
Imorgon får vi besök av Illes kusiner!! Närmare bestämt Kasper och Elise :-)
I lördags satt vi och njöt i solen:
Pappa och Ilian gosade ordentligt:
Igår tog Ilian med Novalie till Charlottenberg:
Såhär låg gosegrisen våran på mig imorse:
I förmiddags var det träning och Ilian var så duktig under hela passet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0