Världens finaste väder och vi kom aldrig ut

Igår skulle jag och Ilian gå till Lilleström.. Roy tog min bil så han kunde hämta oss efter jobbet.. Som jag längtade hela förmiddagen efter att gå ut i det underbara vädret.. men när jag skulle klä på Ilian såg jag att vagnen inte var hemma utan i bilen Roy kört.
Idag var vi och tränade på morgonen.. Så somnade Ilian och eftersom att det inte vart någon tur igår så lade jag ner honom i vagnen och började traska.. till första lyckstoplen utanför för det blåste så hemskt så det gick knappt att dra barnvagnen framför sig..
Jag antar att det är någon högre makt som inte vill att jag ska ut och gå. Så vad gör man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0