Valborg i Göteborg

Igår hade vi en väldigt mysig dag. Vi började dagen med frukost på ett fik i solen och efter det gick vi runt och strosade och såg oss omkring. Vi var ner till operan och båthamnen, efter det tänkte vi lägga oss i parken intill oss men det var en sån himla kö in, så vi tog bilen ut till Lerum istället. Roy hade varit där och ätit med nå arbetskollegor tidigare i veckan. Det var himla fint.
Ilian har ju blivit sjuk igen, typiskt. Himla förkyld, en mindre ögoninflammation i ena ögat och en jättestor förkylningsblåsa mitt på läppen. Stackars älskade lilla vännen våran. Han är lika glad som alltid ändå, men vi tycker så synd om honom.
På tal om någonting annat.. För 2 ½ vecka sedan startade vi sluta-amma-på-natten-kriget med Ilian. Igår natt sov han ÄNTLIGEN hela natten i sin egen säng för första gången. Han sov till 6 på morgonen, herregud så imponerade och stolta vi föräldrar var. Han vaknade äl en gång på natten men somande om alldeles själv. Efter nästan 10 månader med väldigt snuttande på natten är jag väldigt glad för att han inte behöver det längre. Sen om han kommer in till oss under natten gör inte så mycket.
Idag ska vi ut på lite sightseeing med båt.
Ha en fin dag :-)

Kommentarer
Postat av: Nadine

Hej Ilian och Mamma.

Min son heter ocksa Ilian. Och när ja Skriver sin namn pa google da kommer jag alltid Till DIN Sidan. Därför att vi heter helg pa efternamn. :-) Dez är rolig.vi ärfran tyskland och jag läste lite svenska....

Manga hälsningar
Nadine och ilian

2013-11-07 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0