Stålande sol välkommen maj

Ilian har ju varit sjuk nu igen och även jag har blivit sämre. Vi åkte och firade ilians kusin Kasper i söndags :-) kasper blev 6 år och är inte en liten pojke längre!!! :-) ilian blev värre på kvällen igen. Snoret rinner, ögonen likaså. Vi var till läkaren igår igen med både mig och han. Jag fick tabletter för ryggen min som ännu är dålig och ilian fick astma medicin som vi ska testa ut för att se om det kan bättra välmåendet hans. Han fick också ögonsalva utskrivet. Vi aka nu se i 6 veckor hur han reagerar på medicinen hoppas egenmtligen på att vi funnit ut vad det är som gör honom sp sjuk... Men det återstår att se. Jag har också fått utskrivet levaxin igen så hoppas det hjälper lite på temperament och humör haha :-) ilian sitter ofta och läser sagor numera Jättesött. Han talat också om att mormor, Molly osv är i Sverige lr svöe som han säger. Igår låg han i sängen på morgonen och pratade som vanligt, pappa var på jobbet och ilian sa: mormor svöe, Madde svöe, pappa svöe NÄÄÄÄEE! (med ett leende som heter duga) haha så söt! Nu är det första maj och vi har firat det med pannkakor till frukost. Det blir en utedag idag för vi har redan ett fantastiskt väder ! Ha en fin dag :-)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2143693/images/2012/pic_200683350.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2143693/images/2012/pic_200683370.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2143693/images/2012/pic_200683443.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0