klagande

man glömmer fort hur det är att vara gravid... likaså förlossningen.. hm, så länge jag slipper ha en födsel på 2 1/2 dygn igen så borde jag vara nöjd.. sist fick jag ju höra att jag var så ung och att jag borde få en lätt födsel.. pyttsan. ikväll har jag sån sprängande huvudvärk så tänkte hoppa i snarket men efter alla kvällasysslor som tandbprstning och liknande blev jag med ens väääldigt hungrig.. vart är Roy när jag behöver honom ? illamåendet vill inte släppa heller.. annars har vi haft en fin dag jag och min ili.. lilla mannen min :-)


Kommentarer
Postat av: faster potti

hej alla fina i malin♥roy familjen...var rädda om er ♥ kärleken är allra störst och det är fint att se den gro hos er ♥ kraaaaamar

2012-11-30 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0