"kom igen Enzo.. KOM IGEN"

Min lördag skulle ju bli en "malin-lördag" och grabbarna skulle ut och övernatta utan mig för första gången. MEN så fort jag steg upp ur sängen så mådde jag piss.. Mina sötnosar stannade hemma och tog hand om mig ordentligt och det var faktiskt VÄLDIGT skönt att ha dem där. Nu får vi se när dedär planerna får tas men en annan helg iallafall. 
 
Idag har jag haft en väldigt dålig dag.. Det mesta har gått helgalet.. Plus det har jag en hund som inte är som andra hundar. Han vägrar bajsa när han känner för det.. Först måste man säga till honom vad han ska göra.. Sedan massa "kom igen kom igen".. Folk lär ju tro att man är dum. Där står han och trampar runt och runt och runt på samma ställe och håller på att sätta sig, men ångrar sig och ska LETA NYTT STÄLLE???? Som att inte det är nog så gör han inte som normala hundar och sätter sig vid kanten av vägen.. Neeejdå, varför göra det enkelt för.. Varje gång han ska göra ifrån sig så måste vi in i skogen.. Långt från gångvägen och helst bakom buskar eller liknande.. Roy tycker såklart det är jättebra att han kan göra ifrån sig på kommando och att han går långt in i skogen MEN inte jag som måste stå och tjata på en vovve som jag VET måste, men inte klarar att bestämma lämplig plats..Nej, en dålig dag idag sa jag ju.. 
 
Annars sitter jag och Ili här, själva, som vanligt.. Jag är helt slut och Ilian likaså. Snart är det helg igen och.. Förstår inte hur folk hinner göra så mycket hela tiden. I veckorna är jag helt slut och har fullt sjå med allt som ska göras och i helgerna vill jag helst inte kliva upp ur sängen haha!
 
Nej, fantorangen nästa sedan blir det kväller för lilleman här :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0