Påskhelg med besök från sverige :-)

ilian var hemma och hade påsklov med mig i förra veckan. Vi passade på att sova länge, gosa massor och vara ute hela dagarna. På fedagen fick vi besök från Sverige och det var verkligen på tiden!! :-) vi fick några dagar med fint påskväder också och dét var underbart :-). Ilian stortrivdes med besök och vart lite ledsen när dem åkt hem, men hoppas vi ses snart igen. Sm vanligt när madde är hår fick vi göra det hon tycker är viktigast att göra när hon är här, shoppa och ola, haha.  i måndags var vi och tittade på flygplan på gardemoen och efter det fick vi komma på besök hos Heidi ute i Dal och blev bjuden på väldigtgod mat!!
 
 
Denna vecka har vi haft ett fantastiskt väder. har suttit barfota och utan ytterkläder och måste säga aty jag är glad för att vara höggravid och kunna njuta av denna värme innan bebisen tittar ut :-) tufft att jobba hårt för att få fin bränna iår igen då! Nu väntar jag på att mina pojkar ska komma hem sen ska vi mysa ordentligt ikväll. 

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack, det var jätte trevligt att få komma över till er några dagar. Ni har det verkligen fint nu, där kommer ni att trivas. Tänker på lilla charmtrollen ilian som pratar så gött och hans underbara skratt , enzo som är riktigt gla o go han med. Ge dom en härlig kram fran mormor så ses vi .

2013-04-05 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0