ilian, dethär kan jag nu

måste ju säga att jag är så imponerad över min lilla ilian. han har varit så duktig i barnehagen hela veckan och inte sagt emot allt mot att vara där. han har utvecklats så under sommaren också. nu har han lärt sig många bokstäver och kan igenkännande dem i text och vet att b är bestemor och bestefars bokstav, i är ilians, runding som olliver, t för tiril osv. han har också börjat skriva lite och det är kul att se hur han tar initiativ och vill lära. här om dagen kom han och visade att han ritat A. han kan också höger och väbatr och han berättar ofta åt vilket håll tåget kommer osv. min lilla vän! detta är ju ett stort steg och kul för honom, han kommer ofta med allt som hsr text på, mjölkkartong, leksaker bøcker.. och ber mig fråga honom om bokstäver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0