en bestämd madam

Idag har vi provat lvälling igen då. Tiril låg på armen min och när hon väl fått in nappflaskstkniken så spottade hon ut allt hon hade i munnen... Rakt på mig!! Tack! Hon visade tydligt att detta skulle hon inte infinna sig i, gnålade, grymtade, slog flaskan slog mig och sig själv och gjorde de mest konstiga ljudet jaf hört från henne. 
 
Huvudvärken min är kvar, trodde sen skulle bli bättre efter tabletterna jag fått men inte då. Begränsat vad man får äta när man ammar också. Har fått bihåleinflammation också,  och tiril är fortfarande uppe lika mycket om nätterna. Jodå, vi har det bra vi, haha! 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Haha,Hon ser ut som dej när du var liten. Nerdragen mössa när du skulle sova.

2013-12-06 @ 13:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0