Fredagskos

Idag är det fredag och ikväll ska jag och Roy ut på dejt i Oslo, middag och konsert, och ilian ska vara hemma och mysa med tante Diddi som kommit hem, det ser vi alla fram emot :-)
 
ilian är ju fortfarande hemma från bhgen,  han fick magsjuka för någon dag sedan. Nu är han mycket bättre och hoppas att han håller sig frisk nu ett tag när vi hållit honom hemma lite extra.
 
annars går tiden väldigt fort, lite för fort! ilian är väldigt klar för att få en bebis och har hjälPt till att skruva ihop sängen och går och er på babykläderna ofta. Han berättar att han ska passa på bebisen, krama och bära och att hon ska få sova bredvid honom i sängen hans. Så visar han hur bebisar pratar,skriker, och att dem bara säger gaga. Han kommer också helt intill och pussar och klappar magen och säger, jag älskar dig mamma och jag älskar bebisen min. Helt övertygad om att han kommer bli en fin storebror :-) 
 
det är dock inte bara bata dethär, ilian har blivit väldigt mammig i det sista och blir ledsen när han inte får sitta i knät på mig för obehaget med magen. Han vill inte sitta brevid mig utan ska sitta oppe på mig och det är inte det bästa numera. Vi provar så gott vi kan iallafall och gör det bästa av situationen, Snart är magen borta iallafall, jag längtar sååå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0