Lång väntan men det går ändå för fort

Tänk att denna graviditet egentligen bara har flygit förbi. Visserligen har vi haft fullt upp hela vintern och så har vi ju ilian nu som får tiden att gå, men det känns inte som att vi hade bättre tid att förbereda oss med ilian.
 
Detta har Minst sagt varit en påfrestande graviditet. Moderkakslössning, störtblödningar hela tiden, massa kynnere/sammandragningar så fort jag rör mig som hotat graviditeten, illamående från dag 1, moderkakan i bakvägg så känner varje rörelse på babyn och vaknar på nätterna av detta, babyn vill ligga på tvären och det gör så ooont när hon sparkar och  extrem värk i ryggen är bara en del av det jag får genomlida.. Det är inte kul längRe, hehe. Inte tycle rjag att drt är fint att vara gravid längre heller,. Efter ille forstod jag inte hur kvinnor kunde säga att sen inte gillade att vara gravida, nu förstår jag!
 
Så med några veckor kvar är jag helt slut, haha. Tacka gud för netthandel iallafall för nu börjar jag bli färdig med inköpen inför babyankomsten. :-)
 
annars ligger jag sjuk just nu.. har sån hemsk huvudvärk og haft det i hela veckan och de går ut i nacke ig rygg så jag är mestadels liggande och förkyld på det. Hoppas pojkarna mina klarar sig ifrån det iallafall.
 
ilian har det bra han och här har vi en grabb som är redo för att babyn ska komma. Han koser och tar hand om magen och hjälper till och berättar allt han ska visa och göra med henne när hon kommer. Han frågar också när han ska få bära och hälsa på oss på sjukhuset och berättar hur babyn ska få köra med honom i bilen hans i sommar. han är också klar över att bebisar inte kan äta, stå eller sitta i början (han säger att det är för att dem inte har någon rumpa haha). Han är i perfekt ålder att bli storebror :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0