NEJ har jag världens otur eller...

Sedan vi har flyttat så har vi haft världens otur... Slm vanligt när det gälleR mig. Vi köpte soffa som var 8 veckors leveringstid på men den kom prcis till flytten, den visade sig vara felvänd och vi fick vänta i ytterligare 8 veckor på ny. Vitrinskåp, soffabord och tvbenk tog 7 veckor att vänta på, när de väl kom för någon vecka sedan så var det stora hack i vitrinskåpet.. Så blir nog ytterligare leveringstid åå 7 veckor igen.. roy köpte nytt anlägg oppe som han skulle få efter tre till fem dagar men erter många om och men så blev det 5-6 veckors leveringstid på de med... Nä vi väl fick anlägget så gick tvn vi köpte i december sönder och den har vi väntat på i snart två veckor.. 
 
Sååååå... När jag nu beställde ny barnvagn så har jag tänkt att nått händer säkert... Har vaknat mitt i nätterna av spändhet inför denna lilla ankomst och idag kom den,, aå efter att ha väntat hela dagen på roy så åkte vi och hämtade ut den oxh gissa vad, jag blev förälskad såklart... Meeeeeen... Jag som beställt en röd bugaboo donkey med extra svart säte... Jag fick en svart bugaboo donkey med ett extra rött säte... Typiskt typiskt mig!!!
nåja, inte hela världen men väldigt trist när man har haft så höga förväntningar.. Meningen var ju att bebisen skulle ha röd liggdel men nu är ligglocket svart.. Blä! Nåja, vi har iallafall fått oss en åsna i huset och imorgon ska vi ut och köra må ni tro, superglada!!:-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Malin. Tycker du ska köpa en lott av något slag...du måste ju bara få en massa tur efter allt det här. Tror också ilian blir en bra storebror. Pappa

2013-03-16 @ 13:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0