Påsklov med gohjärtat mitt

 I helgen var vi upp till Geilo en tur. Strålande fint väder fick vi, underbart. Ilian var jätteduktig på både dit och hemresan trots att körtiden var på fyra timmar Och han nöt i fulla drag med att leka oxh stoja. Dem hade lite far och son tid så jag fick ta mig en spaeftermiddag med massage också och det var verkligen något att hurra för. Väldigt fint hotell med god mat ! Synd bara att jg är höggravid och att vi inte fick ta oss nån tur på skidor, men det var skönt med ett avbrott från vardagen iallafall :-). 
 
 
Nu har vi påsklov jag och min lilla goding. Vi spenderade morgonen med att dra oss i sängen i en timme, ilian ligger och pussar och kramas och sjunger om kycklingen och ägget.. efter en fin frukost på tu man hand har vi också bakat lite på morgonen och ille var jätteduktig. Vi tar oss nog en tur ut på förmiddagen också nu när solen ligger på. Glad påsk till er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0