sjukdom och sömnlösa nätter

tirils utveckling pågår ju i full fart här hemma och jag får lite dåligt samvete för att jag inte riktigt hinner med allt. Med ilian var det såklart lättare att uppmärksamma alla framsteg. Nåja, hon är så god och glad hela tiden och är så nöjd! (förutom just nu när inget flrutom famnen är ok)Tar sig framåt, bakåt och runt i ring. Hon är galen i ilian och kiknar så när hon ser honom. 
 
Dn sista veckan har hon börjat dansa, när vi sjunger eller hör på musik. Så söt! Nätterna är inte roliga nu, hoppas det är en fas hon är inne i.
 
Ilian är hemma och är sjuk, har varit hemma hela veckan. Han har fått prickar över hela kroppen men igår och idag är formen hans bra men prickarna är kvar. Jag är helt slut med ett barn som är sjuk och den andra som också är varm och väldigt på mig, plus nätterna där fröken är uppe varje timme. Men men, det är det väl värt. :-) 
 
Igår började vi julpynta hemma. Ilian är så spänd nu inför julen. Vi lagade en provsats med brända mandlar också. Man måste ju aktivera honom på nått sätt när han är hemma. Nu har våran soffa, återigen, blivit den sorte Dame och vi har kanoner som skjuter överallt och kaptein sabeltann ståroch sjunger för fullt. Tiril ligger och ser på ilian och skrattar varje gång han kommmee mot henne. Vi har det ganska fint alltså, trots inge sömn och mycket sjukdom. Ser fram emot att pappa ska vars med oss i helgen hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0