Skridskor, träning och god mat

I helgen var jag och Roy ute och åt middag ihop. Det var trevligt att komma ut n stund utan barnen också. Heidi och runar var så snälla som passade dem :-).

På lördagen och söndagen skulle vi träna ihop men det blev det inget av. Vi var och hälsade på Jimmy, Kasper och Elise på klöfta på söndagen och där provade ilian skridskor för första gången. Vi var ute i några timmar och barnen lekte så fint. Efteråt följde Elise med oss hem och åt pizza och lekte med ilian! 

Igår var vi på gymnastik jag och ilian. Han var så duktig och visade allt han brukar göra i barnehagen, balansera på bommar, hänga i ringar, hoppa studsmatta och i skumgummigropen. Uppvärmningen tyckte han inte om och aldrig hade jag väl trott att mitt barn skulle stå mitt i ringen bland massa folk och toka, joodå nog lär han sig hyss där också hehe.. Två ungar somnade fort igår och jag var inte långt efter.
Idag är det onsdag och det betyder rygg och skulderträning på gymmet. Yogan ikväll får jag snällt avboka denna gång då Roy ska ut med jobbet i Oslo. Imorgon kommer mormor och Krister och det längtar vi till :-) 

Roy med sin ladydrink

Gott att komma hem efter två timmar ute utan barn haha
Det är inte bara bara att lära sig detta


Sötnosarna har fikapaus
Barnis i fem minuter medans godiset äts upp sen vare full fart igen!:-)


Gott med majskrokar

Tiril var så duktig och lät mamma få träna i en timme idag. Underbar personal som tar så gott hand om godhjärtat mitt som varit lite otrygg i det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0