Sabeltann show 2014

Kl 22.00 gjorde jag och ilian oss färdiga för att se på showen, den sista saken vi skulle göra innan vi skulle dra hem dagen därpå. Ilian hade blivit varm i tröjan och var väldigt duktig på att visa hur man hör som pirat 



Min lilla galning och jag klara för föreställning. Ilian var så spänd!

....och hoppade upp knä mitt knä innan de startat. Detta var en upplevelse för både mig och honom, det var kul, trots att han till en början ville tillbaka till bobilen när det började bli läskigt.





Det var väldigt skönt att bara traska i någon minut och lägga sig och sova. Ilian fick jag bära och han höll på att somna.


Dagen därpå ritade ilian en teckning till bestemor och bestefar och visade sabeltann och Maga kahn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0