Flygdag, badkeps och gullungar

I helgen har vi haft fina stunder tillsammans. I lördags startade dagen med dugnad här ute med grannarna. Ilian hjälpte till att lasta saker som skulle slängas med traktorn sin.. Tiril rotade bara med stenar och bark, hehe.. Efteråt grillade vi med grannarna och ilian fick träffa barnen på gatan.
På söndagen började min dag med träning följt av lite bus inne innan vi åkte till Kjeller och var på flygdagen.
Ilian var så nöjd över att få se på massor av helikopter och flygplan och känna på jagerfly och se så många flygplan i luften. Flygplan körde akrobatik, vi fick se flygande jagerfly och andra privatflygplan. Ilians favorit var ändå helikoptrarna som körde fram ochxbjag tillbaka (4st). Det regnade i början men det gjorde ingenting. Avslutade dagen med en film och en påse godis (bl.a. Haha).


Ilian fixar håret mitt:-)



Väldigt glad grabb 


Tiril klar för flygdagen 



Jag har köpt en badkeps till ilian så han slipper avsky att tvätta håret i rädsla för att då schampoo i ögonen, funkade suveränt! 

Kommentarer
Postat av: mormor

Gopluttarna mina!

2014-05-15 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0