När ett barn sover tätt intill

Idag gick ilian på tur till Nordbytjernet med bhg och jag och Tiril har varit ute och lekt.
Idag provade jag att inte ta mina lunch-tabletter ich se hur det gick, på beordran av doktorn, med tanke på att minska begränsa intaget av starka tabletter men detta gick dåligt och det slutade med många timmar med katastrof.. Nu längtar jag väldigt tilll Roy ska vara hemma i en tid framöver och hjälper mig. Det har vi alla gott av :-)

Igår provade jag mig på en joggingtur med barnen men efter en bit sa huvudet ifrån, såklart.

Onödigt att göra de svårare än nödvändigt mamma


Tiril älskar att vara ute. När humöret tryter är de bara att gå en tur ut, då ordnar sig de mesta.
Idag somnade Tiril på mig. Så underbar känsla de är, de absolut bästa som finns. Satt 45 minuter och bara gosade och kände henne intill mig, så lugn och fin. <3

På kvällen kom Madde hit :-) barnen var nog glada för besök av moster vill jag tro. Ilian tog fram böcker med detsamma!



Kommentarer
Postat av: mormor

Så stor hon blitt.

2014-05-15 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0