Besök från Sverige







I måndags började vi dagen med att baka bullar i väntan på besök från Sverige. Lite väl tidsoptimistiskt kanske men som tur var fick jag mkt hjälp av ilian 
På eftermiddagen fick vi besök sv Jenny Robin Olliver William Madde Jimmy och Elise . Barnen fick påskägg av Madde och vi fikade 😊

Tiril fick ett fint kökssett sv Jenny m familj och detta gick hem hos ALLa barnen 
På kvällen ville barnen sova ihop
Ilian blev så glad för sin kopp han fick av mormor 
Jag fick hjälp att pynta riset


På tisdagen åkte vi till denna fröken. Jag lagade tacopaj som vi åt hos dem 


På onsdagen vaknade barnen upp till brev från påskharen 

Och barnen letade påskägg


På onsdagskvällen spelade vi bowling och Tiril gjorde sin debut. Killarna var jätteduktiga!




På torsdagen när de andra åkt hem var vi ute och lekte i den gröna 
Och på fredagen tvättade ilian sin cykel för att vara ute och cykla

Jah och mina tårögda brudtärnor ❤️



vi fick några härliga dagarihop och vi hoppas vi ses igen snart ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0