Födelsedag och helgbesök ☺️






Måndag och tisdag var barnen hemma med mig medans pappa jobbade. Vi var på träning och var ute och lekte, och när mitt huvud blev riktigt dåligt fick jag massa hjälp av ilian, lilla hjälten min.


Tante Lene har stickat en superfin Ulldress till Tiril och hon blev så glad ☺️

Fredagsmys 
Tiril pyntade sig när jag fyllde år ☺️
Fika, grabbarna ville ha pavlova och jag fick min födelsedagskaka

Och så blev jag uppvaktad med besök i puljer, perfekt ☺️ 

Dehär två prinsessorna lekte så fint ihop 
Så fick vi besök av Heidi runar och Lillian på eftermiddagen! Det var riktigt fint att få en dos av bebismys igen ☺️
Så fin familj då 😊
Madde lär barnen att ta selfie 😜
Och ilian har lärt av mamma ☺️

Barnen var ute och körde för första gånger för säsongen igår och det var kul för dem 😊


Och ilian har lärt sig att cykla 👏👏😃

Tiril leker med stora tjejerna i gatan 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0